Sayfalar

22 Ocak 2014 Çarşamba

Ben Geldiim :)


Merhabaa !! :)
Uzuun süredir buralarda yoktum bir ses vereyim dedim. Şimdi hepiniz sanıyorsunuzdur ki ders çalışmaktan giremedim ama keşke öyle olsa :) Önce İnternet'te bir arıza oldu sonra tamamen iptal ettirdik ama sonra yeniden bağlattık :) Yani tamamen teknik problemlerden dolayı :)
Bu arada neler oldu neler. Ben bir yaş daha aldım ve 19 oldum :) Yeni bir yıla girdik en çok da o klasik yeni yıl postlarından yazamadım diye üzülüyorum :) Sonra çalışmalar tam gaz devam ediyor demek isterdim ama işte orta karar :) Ama netlerim iyi yani ben de anlamıyorum önceden de bu kadar çalışıyordum netlerim bu kadar değildi ama dershaneye pek gitmesem de gittiğim günlerde dersleri dinlemenin etkisi oluyor :)
Neyse ben tekrar geldiğim için çok mutluyum siz de aynı şeyi düşünüyorsunuzdur umarım :))
Son olarak bir kaç not yazıp gideceğim, OK?
NOT: Yeni yaşımı kutlayın :)
NOT: Yeni yılı da kutlayın 13 uğursuzdu ama 2014 uğurlu olur inşallah siz konuyu biliyorsunuz :)
NOT: Ha, ders çalışmak konusunda bana şu çok iyi geldi sende de olabilir dediğiniz şeyler, pratiklikler varsa paylaşırsanız sevinirim :)
NOT: Paul mimini yazacağım inşallah azıcık rötarlı oldu ama :)
NOT: Bu resimleri çok seviyorum ya :)

Yeterli mi bu kadar ? Ben de öyle düşünmüştüm :)


6 yorum:

  1. heey geri dönmene sevindim :)
    yeni yaşın kutlu olsun iyi ki doğduun nice yıllara ^^
    2014 harika bir yıl olacak inşallah :)
    ders çalışmak konusunda bir fikrim yok herkesin kendine göre bir tekniği olmalı başkasında işe yarayan yöntem bende işe yaramaz mesela :/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Ben de :p
    tekrar teşekkürler:)
    İnşallah öyle umuyorum, öyle olmalı:)
    Evet bende de yaramıyor aslında ama önerileri de görmek istiyorum açıkçası yarayan çıkabilir çünkü :) Ama benim zincirleri kırıp rehberlikçiyle görüşmem gerek sanırım :)
    Bütün NOT'lara da cevap vermişsin bu arada kkk ^^

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldin, ben de kendini sınava vermişsindir diye düşünmüştüm, iki ay kalmadı mı? İyi çalış^^
    Doğum günün kutlu olsun bu arada. Oğlakmışsın sen de demek ki :D
    Ders çalışmak konusunda kelin ilacı olsa başına sürer diyeceğim sadece :D
    Sorun yok bekleriz heheh

    YanıtlaSil
  4. Hoş Buldum :) işte herkes öyle düşünür diye büyük bir yanlış anlamayı düzelteyim dedim :D
    Tamam, deneyeceğim:))
    Teşekkürler ama ben Yay'ım :)
    haha tamam :)
    Çok bekletiyorum ben zaten herkesi ama senin sorular da terletiyor yani :D

    YanıtlaSil
  5. Çok oldu ama yine de kutlayayım ben doğum günün kutlu olsun. Nice mutlu yıllara. Bu yıl sana şans getirsiiin. :) sen de finalliydin galiba evde çalışamıyorsan kütüphaneye git. Biraz ses oluyor ama gerçekten çalışıyosun. Ben de pek sevmiyordum geçen hafta kapanana kadar kaldım bir yerden sonra otomatiğe bağlıyor insan 5 saat oturunca tabi :D Onun dışında, mesela bana program ödev falan verilince sorumluluk biniyor gibi oluyor çalışmak zorunda kalıyorum. Rehberlikçiden program isteyebilirsin. Gerçi az kaldı ama almadıysan kapsül denemeleri al onları hocalar çok tavsiye ediyor. Pek bir şey gelmedi aklıma ama yine de söylemek istedim. Hadi başarılar. Allah zihin açıklığı, çalışma isteği versiin :))

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler, inşallah :))
    Kütüphanede de çalışamıyorum ki benim çalışmakla bir problemim var sanırım :D Hem kütüphaneler bize çok uzak :(
    Rehberlikçiyle görüşmeyi ben de düşünüyordum bu zamana kadar hiç yapmadım ama artık zamanı geldi sanırım :D
    Tamam o zaman kapsülü alıyorum :)
    Çok teşekkürler tavsiyelerin için, uyacağım ;) :p
    En çok onlardan lazım zaten ikimize de başarılar :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...