Sayfalar

2 Eylül 2013 Pazartesi

IM IN

Merhaba, nasılsınız? :) (sanırım ilk defa bir yazıya bu şekilde başlıyorum^^)
Bugün tüm gün evde olmamama rağmen bir kitap bitirdim ve bir film izledim. Yani aslında bu basit bir şey olabilir ama benim gibi asosyal ve tembel biri için hem dershaneye git hem film izle hem de kitap oku ? Zordu yani, ama başardım :))
İlk önce dershaneye gittim derslerin ne zaman başladığını öğrenmek için. Aslında mesaj atacaklarını söylediler ama evde sıkılıyordum ablamla oraya gittik. 17 Eylül'de açılıyormuş. Okulla birlikte açılıyor demişlerdi, cidden okulla birlikte olmuş :) Zaten haftanın dört günü de dershane var ne anladım ben mezun olmaktan :) Neyse, şikayet etmiyorum. Zaten uyguladığım plana göre YGS'ye dershaneyle başlayacağım, şimdilerde LYS çalışıyorum. Onun için dershaneye ihtiyacım var. 

Film izledim demiştim. Alvin ve Sincaplar'ı izledim. Zaten geçen de Pi'nin Yaşamı'nı izlemiştim. Aslında popüler filmleri izleyememe gibi saçma bir takıntım vardı ama onu da aşmak üzereyim :) 

Alvin ve Sincaplar çok güzeldi. Aslına animasyon severim ama animasyonla gerçek hayat birleşince sevmiyorum. Hani konuşan sincaplarla tek bir adamın maceraları olsa -ki filmin kapsamı baya daralırdı- gözüme çok batmaz ama sincapların insanların arasına karışması yani animasyonla gerçeğin birleştirilmesi beni pek cezbetmiyor. Çok fazla gözüme batıyor, saçma geliyor, inandırıcılığını kaybediyor :) Aslında bir animasyonda inandırıcılık aramam başlı başına saçmalık ama ne yapayım :) Neyse Alvin ve Sincaplarda bu fazlaca dikkatimi çekmedi. Çok güzel bir filmdi yani. Repliklere koptum :)) Dansları, tavırlar, şarkıları, konuşmaları vs. her şeyi güzeldi, çok eğlendim. Yarın da ikincisini izlemeyi düşünüyorum ama evdeki hesap çarşıya uymayacak sanırım :) 
Çarşı demişken, Beşiktaş nasıl kazandı demi ? :D 3'te 3 yaptık çok mutluyum :) Darısı Bursa maçına diyorum ve uzatmadan geçiyorum :)

Son olarak... Yanda uzun süre kalan Anna Karenina'yı bitirdim. Zaten Anna Karenina'yı okumasanız da konusunu biliyorsunuzdur. Herkes gibi ben de kitabı çok sevdim. Kitapta anlatıldığı kadarıyla Anna'ya ben de hayran oldum ama Anna ve Vronski fazlaca ilgimi çekmedi :) Daha çok Levin ve Kitiyle ilgilendim. Bir de Anna'nın oğlu Seryoja dikkatimi çekti. Önce annesinin yaptığını bilmeyecek kadar küçük ve onu seven ama zamanla annesini unutan hatta ondan nefret eden bir çocuk... Ne olursa olsun Anna buna izin vermemeliydi, çocuğunu yalnız bırakmamalıydı. Ama yine de Anna'nın ölümüne üzüldüm :( 
Son kısımlarda Türklerle ilgili bizim hoşlanmayacağımız kısımlar vardı :) Ama çok dikkatimi çekmedi, Anna öldükten sonra bıraktım diyebilirim zaten kitabı :) Filmini de izlemek istiyorum en kısa sürede..

İşte günüm böyleydi. Bu arada çekinmeyin bana film önerecekseniz hatta belki izlerim bile :p :)

7 yorum:

  1. ygs ve lys 'yi fazla kafana takma, lys'ye daha fazla çalış tek diyeceğim bu dur, ben öyle yapmadım olmadı, yani istediğim yer olmadı. bir yıl daha kaldım, hayatının en merkezine sınavı asla koyma, sempa'dan tavsiye ^.^

    YanıtlaSil
  2. Pinin yaşamı yorumların ? :D.Alvinleri bende çok seviyorum :))).

    YanıtlaSil
  3. @Sempa;
    Tavsiyen için teşekkürler ^^ Ama benim de ikinci yılım :) Ben de LYS'ye fazla önem vermemiştim o yüzden bu yıl önce LYS'den başladım.
    @Makyajlı Birileri;
    Pi'nin yaşamı çok güzeldi, aldığı ödülleri haketmiş yani :) Ama senin de dediğin gibi sonunda ben de kaplandan bir hamle bekliyordum :)
    Alvinleri kardeşim bi daha açmış az önce yine izledik sayılır çok şirinler :))

    YanıtlaSil
  4. Beni batıran YGS olmuştu sanırım o yüzden kimi görsem YGS'yi hafife almayın desem de LYS'ye önce başlaman iyi olmuş :) Artık şu Pi'nin Yaşamı'nı izlesem ben de iyi olacak sanırım :)

    YanıtlaSil
  5. Beni batıran da LYS oldu :) Sayısalcı olmama rağmen YGSmin üzerine azıcık çalışıp LYS koysam hukuk geliyordu ben de kendim yaktım yani bir yılımı :) O yüzden direkt LYS'ye giriştim :p
    Bence de izlemelisin ben beğendim :)

    YanıtlaSil
  6. LoverK bu akşam 7ye kadar ulaşman lazım bana :)

    YanıtlaSil
  7. Tamamdır, mail attım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...