Sayfalar

23 Eylül 2013 Pazartesi

Anket Bitmiiş :)


Valla kaç gün verdiğimi bile hatırlamıyordum ama sabah 2 saat var diyordu ben de dedim artık bitmiştir :) Sonuçları açıklayayım o zaman;
Ben ifade, gülücük falan kullanmamdan rahatsız mısınız dedim
20 kişi oy kullanmış
9 kişi ''Hayır, sorun yok!'' demiş
8 kişi ''Çok mu kullanıyorsun? Hiç fark etmedim :/''  demiş
4 kişi ''Benim için fark etmez.'' demiş
Ve ''Evet. Kullanma!'' diyen hiç kimse yok :))
Sonuca sevindim çünkü kimse rahatsız değilmiş :) Ama bu oylar için çok pişman olabilirsiniz çünkü bir şeyin suyunu çıkarabilitesi yüksek bir insanım ^^ Hatta hiç fark etmedim diyenleri üzeceğim :)) Hehe şaka tabi.
Bu arada oy kullananlara teşekkür etmem gerekiyor sanırım nezaket için? :) Çok odunum ya neyse teşekkürler efendim :)

7 yorum:

  1. Canımm ben kacırmısım anketi ama sorarsan hiç rahatsız olmadım. :) Bu arada blogumdakı cekılıse davet etmeye geldım seni. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  2. Rahatsız olmadığınızı duymak güzel :) Bakıyorum şimdi :)

    YanıtlaSil
  3. Haha tamam şakaydı o :))

    YanıtlaSil
  4. burası bir genç kızın bloğu.
    benim gibi yaşı geçkinler :) kullansa sıkıntı olabilir ama senin için hiç bir sakıncası yok beni hiç rahatsız etmez

    YanıtlaSil
  5. :D Aynen devam böyle birdeee bizde seni mimledik yapmadıysan tabi :))).

    YanıtlaSil
  6. @Nabrut;
    Bence sizi ruhunuz da en az benimki kadar genç :) Hatta benden bile küçük.. benim ruhumdan yani:))
    çok teşekkürler:)

    @MakyajlıBirileri;
    Görmedim yazınızı, bakıyorum hemen :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...