Sayfalar

16 Aralık 2012 Pazar

No school, No study, No stress! :)

Oh lüküs hayat dedikleri bu olsa gerek çok bekliyorum bu başlığın gerçekleşmesini çook:) Her sıkıntıda da buraya yazıyorum ama amacı bu değil mi zaten bloggerın, sanal günlüğüm sonuçta:) Ama başlıkları bulmakta zorlanıyorum mesela bu başlığı facebookta paylaşmıştım(ki en şiirsel sözümdür :p) tabii arkadaşın biri yapıştırdı cevabı: No Job! neyse onu buraya yazmaya gerek yok ama kız haklı:) Konu neydi? Evet az sonra bir öğrencinin isyanını okuyacaksınız:)
''Şimdi ben 12. sınıf sayısal öğrencisiyim ve doğal olarak biyoloji görüyoruz.Salıya yazılımız var.Ee çalış o zaman dediğinizi duyar gibiyim ama demesi kolay tam olarak 7 tane sistem!!! Sayısalcılar bilir 12. sınıf tamamen sistemlerle ilgili başka konu yok.Yani 12. sınıf boyunca işleyeceğimiz konuları bizim hocamız ışık hızıyla yarışarak bir kaç hafta önceden bitirdi ve şimdi de hepsinden sorumluyuz:( El insaf değil mi? Sadece konusu +200 sayfa.Perşembeye de geometri yazılımız var ondan da 2 ünite artık birer gün:) Bir sonraki gün de kimya ama ona girmeyeceğim artık rapor alırım:) ''
Evet durum bu ben de oturup burada yazı yazıyorum galiba şu an nefes bile almadan çalışıyor olmam gerekiyordu ama ben buyum işte:) Neyse stressiz günler de gelir elbet.
Bir de babamın yemek sırasında söylediği aile bireylerinin pek ilgisini toplamasa da benim aklımda kalan bir söz paylaşayım ''Emekten ucuz bir şey yok!'' evet çok doğru.Emek bu dünyadaki en değersiz değer... İlerde hiçe sayılacağını, önüne geçileceğini bile bile bir şeylere emek eden herkesin emeğine sağlık.Siz bu dünyada kaybetmiş gibi görünebilirsiniz ama asıl kazananlar sizlersiniz.İnsan geçmişi düşündüğünde onu en mutlu eden şey akıttığı ter uğruna kazandığı şeyler olacaktır muhtemelen.Evet konuyu gene sınavlarıma getireceğim(ne yapayım öğrenciyim ben) bir kaç yıl sonra şu sayılı günler için çok emek ettim ama değdi demek istiyorum:) Yukarıdakilere ne kadar zıt değil mi? Özellikle başlığa...Ben yürüyen bir tezatlığım bir postun başıyla sonu arasında bile düşüncelerim değişebiliyor:)
O zaman kapanışı rastgele seçtiğim bir resimle kapatayım çünkü resimsiz postları sevmiyorum:)

 Model mi? Bu mudur? Çıka çıka bu mu çıktı diyerek tatmin olmuyorum ve yeni bir resim seçiyoruumm :)
 Bunu da daha önce blogda paylaşmıştım.Cık bu da tatmin etmedi...
 Hyoyeon!! Yaay! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...