Sayfalar

20 Aralık 2012 Perşembe

Bizim Evin Halleri...(2)

 Mavi renk ojeyi çok seviyorum evet ama itiraf edeyim kurban bayramında sürünce bir garip oluyormuş:) Ha ben şey diyecektim bunun üstünde simler var resimden belli olmasa da...Bana önerebileceğiniz mat bir mavi var mıdır acaba?:)

 Evet bunu hep yaparım tam ders çalışmamak için hiç bir bahanem kalmadığında bütün kitapları dökerim bari başlamışken düzenli başlayayım diye:) Biliyorum sadece çalışmamak için bahane ama işe yarıyor en az 5 saatimi alıyor sadece kitaplarımı toplamam sonra da yoruldum diyerek hop yatağa:) Yok buraya kadar garip değil garip olan ablamın o kitaplarla poz vermesi:) Galiba çalışkan havası yaratmaya çalışıyor kendinde ya da temiz...Ama yatakta görülen dağınıklıkla pek mümkün değil gibi gözüküyor:) Siz görmeyin orayı olur mu?
 Annemi seviyorum:) Çok güldürüyor beni giymek için aldığımda çorabı bu sahneyle karşılaştım ben de çektim fotosunu:)
 Ablam bana hediye almış:)) Arkadan da biyoloji sırıtıyor ama hayır kararlıyım dokunmayacağım o kitaplara:) Belki 2. el kitapçılara satar para kazanırım:)En azından bir işe yararlar.
 Ya her yere yazıyorsun tamam ama bu kadarı fazla değil mi? Sigaranın üstüne de yazı yazılır mı? Ablam yapınca şaşıramıyorum...

 Off inanamıyorum kendime ders çalışırken duygularım kaleme gelmiş ve ''Bu kitabı bugün bitirmek istiyorum'' yazmışım tamam da onu ögelerine ayırmak nereden aklıma gelmiş:) Yanlış ayırmışım zaten doğrusunu da siz söyleyin bakem;)[Kafiyeli oldu^^]
Bu arada yazım nasıl? Tamam bu soruya cevap vermeseniz de olur :p
 Bir oyunda ne kadar başarısız olunurmuş görün istedim.Bütün kartlarımı dağıttım ama tek bir seri tamamlayamadım:)

 Bizim manidar balkon sandalyemiz yukarıdan düşen sert bir cisimle(tanıma bak) kullanılamaz hale geldi:) Çok güzel delinmiş de mi ama?
 Sisters' hands... Ablam ve ben <3 Tabii ki alttaki el benim:) Hangimizin ojesi güzel? Cevabı bildiğim soruları sormak da zevkli oluyor canım :P :)
Son olarak size ablamdan bir resim gelsin o da fark etti herhalde resmin saçmalığını üzerine yazmış ''Beyin Terk'' :)Bu arada adamın burnuna dikkat! :)

Bu yazının birincisini okumak isterseniz BUYURUN sanki o daha hoşuma gitmişti benim.Siz ne dersiniz? Evet evimiz formdan düşüyor.

2 yorum:

  1. Yay! Benden başka mavi oje süren birini görmek ne güzel :D Benim tırnaklarımda şu an şirinler mavisi oje var hehe. Annemin "çok çirkin renk" yorumuna rağmen çok keyfim yerinde :P Seninki de güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler:) Aslında bir şey söyleyeyim mi parlement hariç sevmem maviyi renk olarak özellikle deniz mavisini ama bu oje çok hoşuma gidiyor şirinler mavisi de güzel olabilir:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...