Sayfalar

6 Aralık 2012 Perşembe

Computer Pics. (3)

Öyle miymiş? Garip, benim yüreğimdekiler (hayallerim, gün geçtikçe azalan üniversite umutlarım...) yani beni dersten alıkoyacak ne varsa gündüz uğraşıyorum geceleri ise aklımdakilerle baş etmeye çalışıyorum (gün boyunca ders çalışamamanın vicdan azabı, YGS LYS gerçeği) zaten ancak gece aklıma gelirler gündüz gelirlerse ders çalışırım alimallah :)

YGS senin şerefine...

Aslında çok eski bir olay ama bu Boys Over Flowers'tan tanıdığımız kız Kore piyasası yüzünden intihar etmiş sınıfla birlikte BOF'u izlediğimiz şu günlerde hep görüyorum kendisini şimdi Allah rahmet etsin mi denir bilemedim...

Bu adam kim? :) Çok şirinmiş ve ben tanımadığım için kendimden utanıyorum:) Ya da hayır tembelliğimle gurur duyarak inatla kim olduğuna bakmıyorum:) Ben de şirin diye kaydetmiş olmalıyım ama çok tanınmış biriyse sakın üstüme gelmeyin:)

Bu adam kim? Bu çocuk kim? Bu ne hal? Diyorum ki belki de bir anlık bir çekimden doğan gerçekleri yansıtmayan bir görüntüdür ama arkadaki adamın bakışları bize hiç de öyle olmadığını söylüyor.Çocuk sevmenin de bir adabı, sınırı olur diyerek kınıyorum.

Bu fotoğrafı gördükçe Gu Jun Pyo'nun Jan Di için hazırladığı ışıklı şeyler aklıma geliyor tabii bir de oradaki sözü '' hala böyle küçük şeylere şaşırabiliyor musun? '' tabii Gu Jun Pyo için küçük ama insanlık için büyük bir şey:) Bizi kandırmayın Kore dizileri yok öyle bir erkek dünyada:) Ben taktım bu aralar BOF'a neyse resme gelelim çok harika bir yer değil mi? Bu kadardı.Gidebiliriz...

Evet son resmimiz de gülücük olsun Pollyanna kadar abartmamak koşuluyla her anımız böyle olsun:) YGS'ye 3 ay kalmışsa bile, siz hala ders çalışmaya başlamamışız bile, Gu Jun Pyo ile Jan Di bir türlü kavuşamıyorsa bile ''Just Smile''... :)

Yukarıya baktım da bu günlerde hayatım YGS-LYS ve BOF ile geçiyor hadi BOF geçer de YGSnin geçmesine daha 3 ay LYS'nin geçmesine ise 6 ay var:( Çok stresteyim bana şans dileyin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...