Sayfalar

16 Mart 2014 Pazar

Bizim Evin Halleri...(4)

Bakın ÖSYM'nin kutusunu ne olarak kullanıyorum :) İntikamımızı aldım arkadaşlar o artık sarma konmuş bir dondurma kutusu! 
Neyse sınav da geldi kendileriyle tekrar muhatap oleceğim için arayı bozmayalım :)

Sister's feet :P 
Hastanede beklerken sıkılmak Vol.1

Benim kepimin altına ablamın fotoğrafını yerleştirdik mi tamamdır, çok eğlenceli!! :/

SAÇLARIMIN UÇLARINI MORA BOYATTIM 
Şaka şaka :) Yanda Ufo yanıyormuş ondan yansımış. Telefonda o saçların neden öyle gözüktüğüne bir türlü anlam veremedim bilgisayara atınca sobayı gördüm kk

Cowboy me ^^

She likes walnuz sooo much. Can you understand???
Cevizi çok seviyor. ANLAYAMAZSINIZ.

Mantııııı. Bayılırım.
Enn sevdiğim yemeklerden annem de çok güzel ama çok nadir yapar :( 
Madem az yapıyorsun çirkin olsun ki istemeyelim ama madem güzel yapıyorsun niye bizi ona hasret bırakıyorsun anne!


Saat gecenin 2.12'si. (Bu arada saat yazımlarında iki nokta değil nokta kullanılır) -mış. Geçen ders öğrendik:)
Ve benim yarın sabah sınavım var ama bir yazı yazmazsam rahat etmeyecektim :) E bu seri de en pratiklerinden malum :) 

İyi geceleer ^_^



4 yorum:

  1. Mimlendiiin :)
    http://titanianincoplugu.blogspot.com.tr/2014/03/3-soru-mim.html

    YanıtlaSil
  2. Az önce görmüştüm uzun süredir de mim yazmıyordum çok teşekkür ederim yazacağım hemen :)

    YanıtlaSil
  3. çok tatlııııı eveeeet. hepsine bayıldım yineee :) ingilizcen de yakıyooooo :)))) covboy me'yi nası yaptın yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ya İngilizce'de de Türkçe gibi aklıma ne gelirse söylüyorum o yüzden İngilizceyi yakıyor olabilirim evet :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...