Sayfalar

7 Temmuz 2013 Pazar

Şarkı Çevirmece & Blog tavsiye

Severek okuduğum Şeyda'nın Şeyleri  blogunda Şeyda'nın şarkıları kendine göre çevirip yayınladığı postları okurken ( bkz. materyallerimi kaldırıyorum ) benim de daha önceden yaptıklarım aklıma geldi :) Tabi benimkiler daha kısa aslında bir tane de şarkıyı yapmıştım böyle ama onu unutmuşum :) Ben de benim çevirdiğim şarkıları paylaşayım dedim;

Bana matematiği anlat,
 Bana Türkçeyi anlat
Özet geçme direkt anlat
Anlat ki çözülsün testlerim
Ben zekiyim demeliyim
Olasılığı anlat bana
Senin gibi çözmeliyim

Bana matematiği anlat
Bana Türkçeyi anlat
Özet geçme direkt anlat
____________

Haydi gel bizimle ol,
Oturup sıralarda sayalım karnedeki notumuzu
Oradaki bir ikiler
Özenip üçe dörde 
Dönüşürler bir gün beşe

:)

3 yorum:

  1. şarkı çevirmeceyi şişe çevirmece olarak okudum,kendimden utanıyorum. =D
    Ayrıca çevirini de beğendim,acaba şarkı sözü yazarı mı olsak ne =)

    YanıtlaSil
  2. İkinizi de severek takip ediyorum ne diyim kolay gelsin size kızlar :)

    YanıtlaSil
  3. @seynill hehe şişe çevirmece mi? Aslında hata bende başlık saçma oldu ama başlıklar konusunda kötüyüm direkt yazıyorum:)
    Ben senin kadar değilim sen her duruma şarkı yapıyorsun :D Biz yazar oluruz da kim söyler? :)

    @Ceyda Sağolun :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...