Sayfalar

24 Temmuz 2013 Çarşamba

Saçma bi' şey..

Hani yolda giderken başka bir yola dönersiniz de tam da o sırada karşınıza biri çıkar, siz yana geçersiniz karşıdaki de geçer siz diğer yana geçersiniz karşıdaki de geçer. Bir kaç kere seri şekilde tekrarlanır ve rezil olursunuz doğal olarak :D Ben anlatamadım sanırım ama siz anladınız olayı :) Bu aslında normal bir durum tabi bir insanla olunca...
Bir kedi ile değil !!!
Güler misiniz, ağlar mısınız, rezil olduğunuzu mu düşünürsünüz? Hem de kediye :)
İşte bakkala gidiyordum döndüm ve önümde kedi. Korktum tabii, kedi de korktu ama :) Çok komik bir sahneydi ya kedi resmen insan gibi 3 defa sağa sola gitti benimle. Sonra ben arkaya doğru gidince kaçtı :) Ben bakkala girdim baktım kedi bana bakıyor :) Sonra ben de bakınca rahatsız oldu sanırım bana baka baka gitti :D Eve geldim anlattım bizimkilerin yorumu şu şekilde;
Kedi şöyle düşünmüştür ''Birazcık boy farkı var ama sanırım bu da bizden''
Sana da bu şansla ancak kedi geri dönüp bakar :p


Kedi bana aynen bu şekilde bakıyordu ben bakkaldayken :)

Sizin de başınıza böyle bir olay geldi mi ? Yaşama ihtimaliniz var eğer kediden korkuyorsanız (aniden görünce).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...