Sayfalar

25 Kasım 2012 Pazar

Hangisi ?

Biraz magazincilik oynayalım konumuz saç, evet saç aklıma gelen bir kaç ünlünün farklı renkte saçlarını koyacağım ve hangisinin daha çok yakıştığını size ve kendime soracağım:) Başlayalım o zaman;
Kristen Stewart:
Hep kahve tonlarıyla görmeye alışık olduğumuz Kristen Stewart haklı olarak bir değişiklik yapmak istedi herhalde.Aslında bu fotoğrafta güzel çıkmış ama ben sarışın haline pek ısınamamıştım ya da bu zamana kadar değişiklik görmediğimiz için yadırgamış da olabilirim kendi de alışamamış olacak ki geri döndü ama biraz daha bekleseydi alışırdık.Sonuç olarak kahve tonlarından yana olsam da güzele ne yakışmaz diyerek her ikisi de diyorum:)

Miley Cyrus:

Aslında son yaptığı saç değişikliği olmasa buraya koymazdım çünkü fazlaca saç değiştirenlerden olduğu için farklı renkte saçları çok dikkat çekmiyor, olmamış dedirtmiyordu.Ta kii son hali hariç çünkü çok dikkat çekti ve çok fazla eleştirildi(aslında saçlarını kestirmesi eleştirilmişti).Belki de bu zamana kadarki saçları hep benzer sarı-siyah-kahverengi tonlu olduğu içindir.Aslında çok kötü değil ama eski saçları daha güzeldi gibi...

Yukarıdakiler olumsuz örneklerdi bunlar da sevdiklerim aslında koyu siyah ve platin sarısı dışındaki tonlar ona yakışıyor ama başlık ''Hangisi'' olduğuna göre bir seçim yapmak lazım içimden birinci resim geçse de 20. yaş gününü geçenlerde kutladığını düşünerek yaşına daha uygun olan ikinci resim diyorum:)
Rihanna:

 Bence Rihanna'ya hepsi yakışıyor ama bir tercih yapmak gerekirse siyah diyorum farklı düşünceleri olanları da garipsemem ben de zorlandım zaten seçerken açık ara farkla bir öndelik yok yani:)

Hilary Duff:

Sarı renk ona gerçekten yakışıyor ama benim gönlüm kahve tonlarından yana:) Sarı sanki insanları daha yaşlı gösteriyor ya da koyu tonlar daha genç.Neyse aslında zamanın geçtiğini ve Hillary Duff'ın yaşının da buna karşı koyamayacağını düşünürsek evet sarı da olabilir izin veriyorum hehe 
Katy Perry:


Renkli saç deyip de Katy Perry demesek olur mu? İyi cesaret varmış ama biz olsak bu olmaz, bu da olmaz, bu hiç olmaz deriz.Katy ise bu olur, bu da olur mor mu? O zaten olur diyor herhalde:) Hepsi de olmuş ama favorim yine siyah özellikle Part Of Me klibinde siyah saçlı haliyle gözlerini kısıp bakışı vardı ya orada karar verdim sana en çok siyah yakışıyor duy beni Katy Perry :))

Yazıyı okuyorum da hepsine güzel demişim tam bir seçim yapmamışım ama ne yapayım kadınlar güzel olunca koy bakalım bana bir mor saç neyse ya girmeyelim hiç oralara:)Daha çok yazmak istiyorum yazıya başlarken sadece bir kaç kişi vardı aklımda ama şimdi bir sürü.Bu büyük yazıları da ayrı bir sevdim ama benim gibi iki çift lafı uzattıkça uzatan biri için pek iyi değil galiba:) O zaman bu kadar yeter diyorum ama diğerlerini de başka bir zaman yazacağım mutlaka siz istemeseniz bile kendim için yazarım çok sevdim çünkü:)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bu arada şimdi güzel bir aşure yiyorum aklıma geldi aşure haftası da geldi midelerimiz şenlendi:) Mübarek olsun efendim az önce yemiş olmasam aklıma da gelmezdi herhalde bir de dün Öğretmenler günüydü.Onu da kutlayayım Tv programında gibi hissediyorum kendimi televizyona çıkarsam ne yaparım bilmiyorum ama ne yapmayacağımı biliyorum selam göndermeyeceğim bir farklılık olsun de mi?:) Neyse sapmayalım konudan (neden bahsediyorsun sen konu mu kaldı) evet belki ben de geleceğin öğretmeniyim o zaman öğretmenler günümüz kutlu olsun:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...