Sayfalar

21 Kasım 2012 Çarşamba

Bir kaç kare...

Aa hava çok güzel bir fotoğrafını çekeyim demiştim az önce bilgisayarda gördüm çok korkunç değil mi? Evet seviyorum sonbaharı yağmurlu havayı olmasa da yağmurdan sonraki havayı öyle bütün şehir nemli nemli oluyor ya bir huzur doluyor içime...Özellikle fazla yağmur yağmışsa ıslak cami kareleri çok hoşuma gidiyor.Hatırlıyorum bu resimdeki cami de ıslaktı ama çıkmamış.Şimdi bakıyorum da ne huzuru bunalıma sokar bu hava insanı ya da fotoğraftan öyle gözüküyordur evet evet fotoğraftan öyle gözüküyordur:)

 Bunlar da benim kitaplığımın şirin korumaları:) Çok seviyorum bu ikisini...Soldaki bildiğiniz gibi Pikaçu sağdaki ise alkışlayan ayı:) anlamsız ama ikisini birbirlerine çok yakıştırıyorum çok iyi arkadaş onlar:)
 Bu da annemin bahçesinden bütün yıl boyunca en çok biber yemişizdir...

 Bu da aynı bahçenin marul hali yani yavru marul hali:) Bu marulun tohumu oluyormuş öğrenmiş olduk bu arada bir şeyler yetiştirmesi çok zevkli yaz gelince ben de çilek yetiştireceğim ah tabii depresyonda olmazsam ...
Bu da marulların büyümüş hali sağdaki kıvırcık marulmuş bunları taze taze yiyorduk çok lezzetli oluyor:)

NOT: Bahçe dediğime bakmayın kendileri enerji tankerinden bozma bahçe olurlar.İşte ikiye bölünmüş bir enerji tankerinin büyüklüğü ne ise bizim bahçenin(!) büyüklüğü de o kadar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...