Sayfalar

8 Ağustos 2013 Perşembe

İyi Bayramlaaarr ^^

Üzerimizde bayramlık yerine pijama var, şekerler yerlerini almadı, eller öpülmeye başlanmadı ama teknik olarak bayrama girmiş bulunuyoruz :)
Evet biraz saçmaladıktan sonra esas konuya gelebilirim; İYİ BAYRAMLAAARR :))
Az önce annemle şeker ve çörek almak için çarşıya çıkmıştık. Bayramdan daha çok sevdiğim bir gün varsa o da bayram arefesidir :) Çünkü en ıssız sokaklarda bile insanlar vardı, çarşı zaten doluu. İşte bu tatlı telaşı çok seviyorum. İnsanların heyecanı yüzlerinden okunuyor, herkesin yüzü gülüyor. Zaten ben de ablamla bayramlık için çıktığımızı saymazsak neredeyse Ramazanlık boyunca çarşıya inmemiştim diyebilirim :) Ben daha bi mutluydum yani:) Ama saçma bir şey yaşadım çörek almaya gittiğimizde resmen kuyruk vardı O_o
Çörek kuyruğuna da girmedim demem şu fani ömrümde :)) Bir de bankalardaki gibi sıra numarası veriyorlardı hatta bizimki 33tü :) 
Evimize doğru geliyorduk bakkala uğrayıp çöreğimizden ona da ikram ettik, içecek soğuk bir şeyler de alıp evde biz de çöreğimizin tadına baktık. Gerçekten güzeldi, sırada beklediğimize değmiş yani :)
Bayramdan yana tek sevmediğim yan; el-yüz öpmek :( Annem yine zorlayacak ve ben yine öpmek istemeyeceğim. Zaten evde tek kız kaldım ablam diğer ablamla birlikte kocasının köyüne gitti :/
Ne kadar farklı konulara girmişim, bi iyi bayramlar deyip gidecektim :)
O zaman ben gidip yatayım çünkü yarın çook yorulacağım.
Hepinize bol şekerli, bol harçlıklı, az öpmelik bir bayram diliyorum :) Bol şekerli kısmı beddua gibi oldu ama neyse :)

Düzeltme: Az önce annemin ''Benim akıllı kızım...'' ile başlayan cümlesiyle bayram namazı kılınmadan, bayram topu atılmadan bayrama girmiş olmayacağımız şeklinde uyarıldım. (Huh, ne uzun cümle) Teknik olarak da bayrama girmedik yani :) 

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...