Sayfalar

2 Şubat 2013 Cumartesi

Bir daha dünyaya gelirsem ÖDG olarak geleceğim

Pazartesi dershanenin yaptığı 4 günlük kampa gitmiştik.Tabii ben bir bahaneyle bir gün öncesinden geldim ama neyse :) Ama haklıyım yani o kadar ders bana fazla.15 dk. aralıkla ders çalıştırıyorlar günde on buçuk saat.Tabii ben yine biraz astım ama başımıza da abla koymuşlar yine çalışmak zorunda kaldım ne kötü de mi? :D Öncelikle ÖDG'yi açıklayayım bizim dershanenin özel sınıfı olur yani en çalışkanların bulunduğu sınıf.Dolayısıyla yurda onlar da gelmişti ama neredeyse hiç ders çalışmadılar.Tabii onlar çok önceden bitirdiği için zaten yapıyorlar :) Yüksek net yapmalarını hiç kıskanmamıştım bu zamana kadar ama biz eşek gibi çalışırken adamlar gitmiş Gangnam Style oynuyor :P Biraz geriden geliyorlar galiba işin garibi hocalar da bir şey demiyor neymiş stres atıyorlarmış :) Biz yapsak dersi kaynatmak olur.Çok pis kıskandım :D

Resimle anlatmak gerekirse;

Zamanında ÖDG:
Zamanında biz:

 Şimdi biz:
 Şimdi ÖDG:

Ve sonuç: 
Aramızdaki fark onlar tıp kesin de Cerrahpaşa mı, Hacettepe mi ? diye düşünürken biz ise... :) İşte bir daha dünyaya gelirsem ÖDG olarak geleceğim :)
Neyse ya ben gideyim de ders çalışayım 50 gün kalmış büyük güne :(

2 yorum:

  1. Bu kadar stres yapma her şey güzel olacak ;)

    YanıtlaSil
  2. İnşallah ama oradan stres yapıyor gibi mi gözüküyorum? Çaktırmamaya çalışıyordum ama öyle :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...