Sayfalar

5 Şubat 2013 Salı

Liebster Award: 1 mim, 11 soru, 11 itiraf...


Benimki biraz daha zor çünkü beni 2 kişi mimlemiş yani 22 soruya cevap vereceğim bir de 11 tane ben hazırlayacağım açıkçası geciktirmemin sebebi bu :) Gözüm korktu biraz yav baya uzun bir iş ama başlayayım artık :) Bu mime beni layık gören bilincimin altında kalanlar ve I'm bored bloggerlarına teşekkür ediyorum ve bu kadar geciktirdiğim için özür diliyorum :)
Yazmayan kalmadı sanırım ama önce mimi açıklayayım ;
Bu mim takipçi sayısı 200'ün altındakiler için yapılmış :) Yani anlayacağınız yetenekli ya da tecrübeli bloggerları dışlıyoruz(kıskanıyoruz). Bu sefer de biz çaylaklar düşünülmüş çok mu? Maraz çıkarmayın lütfen :P :D Başlıkta her şey belli zaten daha fazla uzatmayayım da sorulara geçeyim :)

Bilincimin altında kalanlar'ın sorularıyla başlayayım;
1-Hayatınız bir roman/film olsaydı ismi ne olurdu?
Bir kaç tane alternatif yazayım; Tembelliğin altın kuralları, ödevlerden kaçma yolları, yazılıdan nasıl kaçılır, sınıfta kalmamanın 5 kuralı... gibi bilumum isimler olabilir :) Gördüğünüz gibi tam anlamıyla okuldan tiksinmiş durumdayım.Bitse de gitsek :/
2-Asla bırakamam dediğiniz bir alışkanlığınız var mı?Varsa nedir?
Asla bırakamam demeyelim de bırakmadıklarım ya da bırakmayı istemediklerim var mesela yıllar önce TVydi ama onu bırakabilirim şimdi sadece canım istediğinde izliyorum bu gün şu dizi var izlemeliyim demiyorum mesela.İnternet var bir de ama ondaki sorun bilgisayarın açık olmasında eğer açık değilse açmayabilirim açıksa bırakamıyorum:) Kahve var sonra kahveyi bırakabileceğimi düşünemiyordum ama yurtta kaldığım bir kaç gün içerisinde sıcak suyun katlarca yukarıda olduğu ve benim asansör korkum nedeniyle yürümek zorunda kaldığım için çok içememiştim onu da.Yani dünyalıkların hepsi bırakılabilir dostlar içinizdeki sevgiyi, iyi niyeti, merhameti bırakmayın yeter :) 
3-En nefret ettiğim şey .... dır?
Korkularımla uğraşılması ve sevmediğim şeylerin inatla yapılması
4-Blogger olmak?
Tabii ki de güzel öyle düşünmesem burada olur muydum zaten? :) İçinizden gelenleri yazıyosunuz, bol bol saçmalayabiliyosunuz daha ne isterim :)

5-Öz eleştiri yapacak olursanız?
Şimdi kendimi bildiğiniz taşlayacağım hazır olun : Çok tembel, miskin, uyuşuk bir insanım.Beceriksizin tekiyim yumurta yapmayı bile beceremem. Çok uyurum, az kitap okurum, İnternet'te çok takılırım... Bildiğiniz bu dünyaya boşuna gelmişim.
Çok aşağıladım ya kendimi :) Evet hepsi doğru daha fazlası da var ama bütüün bunlara rağmen kendimi de çok severim :) Çünkü ben buyum...
6-Ayrımcılık..
'tan her insan gibi nefret ederim ve maalesef tamamen yok olabileceğini düşünecek kadar da Pollyanna değilim.Maalesef diyorum çünkü biz kızına Peygamber kızı olmasına rağmen diğer dünyada onun için hiç bir şey yapamayabileceğini söyleyen bir Peygamberin ümmetleriyiz.Kendi kızına bile ayrımcılık yapmayan bir Peygamber'in ümmeti olarak biz de onu örnek almalıyız ama dediğim gibi herkes bir Peygamber kadar adil değil bu yüzden tamamen yok edilemese de azaltılması için elimizden gelen her şeyi yapmalıyız.
7-En büyük hatam .....'dır
Daha 18 yaşındayım ve öyle büyük hatalar yaptığımı hatırlamıyorum ama belki geleceğim için Dil Bölümü'nü değil sayısalı seçmem bir hata olabilir ama şimdilik ondan da çok fazla pişmanlık duymuyorum :)
8-Fobileriniz nelerdir?
Keşke sormasaydın böyle bir soru diyorum çünkü baya çok.Neyse cevaplayayım o zaman :(
Neredeyse bütün hayvanlara fobim var sinek dahil hatta kedi bile yanıma yaklaşırsa korkarım.Özellikle böceklerden, arıdan ve köpeklerden acayip derecede korkarım ama tavşandan da başlarda korkmuştum alışınca geçti demek ki alışırsam geçebilir ama bi arıya nasıl alışılır ki ? :) Sonra yükseklik korkum var ablam diyor ki iyi ki boyun uzun değilmiş çünkü 2 metreden bile korkma kapasitem var :) Karanlık korkusu, kapalı alan korkusu, ruhani varlıklar... En çok sorun teşkil edeni de asansör fobim önceleri birileriyle falan binebiliyordum ama şimdi bakmaya bile korkuyorum o derece :( 
9-Favori yazarınız ve kitaplarınız?
Şimdi ben de efendim ruh halime göre değişir her yazarın her kitabını sevebilirim gibi bir yorumla kaçabilirdim ama en sevdiğim özelliğim dürüstlüğüm :P 
Ben çok kitap okumam ve öyle her kitabını takip ettiğim yazarlar yoktur.Ama Simyacı ve Kimya Hatun şu ana kadar okuduklarım içinde en iyileri.Yazar olarak da Paulo Coelho, Ayşe Kulin ve Elif Şafak'ı seviyorum.
10-Kendinizi tek kelimeyle tanımlayınız desem?
''Tembel'' derim hem de kelimenin her türlü anlamıyla :)
11-Şu an ne düşünüyorsun? :))
Ders çalışmayı :)) Bu sefer ciddiyim evet belki diğer seferler de ciddiydim ama sınav yaklaştı artık çalışmalıyım.

Sırada bir 11 soru daha var, yoruldum ya :)

I'm bored'ın soruları;
1-Bir zaman makinesi olsa hangi zamana geri dönerdiniz? 
Hiç düşünmeden Peygamber efendimizin yaşadığı zamana diyorum çok isterdim bunu ama soru benim yaşadığım dönemleri kapsıyorsa herkes gibi çocukluğuma derim ama şimdi tekrar ilkokul,lise... ooo ben tekrar dönemem oralara :/ Şu an iyi ya ne güzel okul da bitiyor hayırlısıyla :)
2-Hani 'O an' fotoğrafları vardır enstantane anların çekildiği.Sizin de o an dediğiniz enstantane bir anınız var mı?
Şöyle bir düşündüm de benim gibi yükseklik korkusu olan biri için macera aletlerine binmek çok zordur ve bindiğim bir aletin en çok yükseldiği an...İşte ''o an''... Rüzgarın yüzünüze hızla çarpması, kalbinizin sizi tutan demirlere inatla yerinden çıkmak istemesi... Anlatamıyorum, aklıma geldikçe yeniden yaşıyorum.Sanırım bir daha binemem o tür şeylere.
3-Etkisinden çıkmakta zorlandığın kitap/film ?
Evet tam olarak etkisinden çıkmakta zorlandım.Bir hafta falan aklımda ''Kimya Hatun'' ile dolaştım dolayısıyla kitap kısmı için cevabım bu.Filme gelince... korku filmleri olabilir doğal olarak ama Speed Scandal diyeceğim hala aklıma geldikçe gülerim :)
4-Sevgilinizin ailesiyle tanışmaya gittiğiniz yemek faslına geçtiğinizde yiyemediğiniz bir yemek varsa ne yaparsınız?
Eğer gittiğim ev bir Türk eviyse doğal olarak hiç bir yemekten mide bulandıracak kadar tiksinmem onun için sevmiyorsam bile nezaketen tadına bakarım ve diğer yemeklere yoğunlaşırım :) Ye diye ısrar ederlerse de sevmediğimi açıkça söylerim.
5-Evde nasıl vakit geçirirsiniz?
Yemek yerim evet en başta yemek yerim :) Dışarıda da yemek yerim zaten genel olarak vaktimi ağız sporu yaparak geçiriyorum :P Televizyon izlerim, uyurum, bilgisayarda takılırım arada ders çalışırım, kardeşimle kavga ederim, ablam evdeyse onunla uğraşırım, anneme bir şeyler anlatırım... her Türk gencinin yaptığını yaparım işte :) Ama asla sıkılmam ! Sizin için bunlar sıkıcı olabilir ama benim için asla !Hatta hayallerimin olayları :(
6-Paylaşamam dedikleriniz?
Maddi olan her şeyi paylaşırım gibime geliyor tabii bunlar basit şeyler mesela al telefonum senin olsun demem :P Hani kitaplarına, kalemlerine falan dokundurtmayan insanlar var ya onlardan değilim kısaca.Ama sevdiğim insanları paylaşamam :) En basitinden ablamın bile yanımda başka birine ilgi göstermesini istemem, evet sevdiklerimi paylaşamam.
7-Bir ortamda hiç de ilgi duymadığınız bir konu konuşuluyor.Ne yaparsınız?
Ne yapacağım konuşmaya katılmam çok bayarsa çeker giderim :)
8-Sizi en çok şaşırtacak şey?
Ummm... Bir çok şeye şaşırabilirim ama sanırım eğer üniversiteyi dışarıda okursam annem gilin biz de geliyoruz demesi olur.Çook şaşırırım çünkü bu mümkün değil ki çok isterim :( Herkesin aksine ailemden ayrılmak istemiyorum.Lisenin ilk iki haftasını ilçede okumuştum ve yurtta kalmıştım iki hafta kalmamdan da anlaşılabileceği gibi hiç istemiyorum ayrılmak :( Keşke şehrimde bana uygun güzel bir bölüm olsa :/
9-Affedici misiniz yoksa intikamcı mı?
Kesinlikle affedici ya da henüz gözüm kapalı affediciyim dememi engelleyecek kadar kötü bir olay yaşamadım.Ama sinirlensem bile o anlık oluyor sonra unutuyorum :) Evet ya düşünüyorum da aldığım en büyük ya da tek intikam şakaya karşılık şaka yapmaktır :)
10-Kurduğunuz en uçuk hayal?
Cesar gibi cumhuriyeti yıkıp krallık kurmak gibi bir hayalim vardı işin garibi de halkın seçimiyle başa geçen bir krallıktı gülmeyin efendim küçüktüm en uçuğu da budur herhalde :) Daha uçuk hayaller de kurmuş olabilirim ama bu geldi aklıma :)
11-Rezil olduğunuzu düşündüğünüz olay?
Ooo rezil olduğumu düşünmediğim olay yok diyebilirim o derece :) Ağzımdan çıkan her söz rezil ediyor neredeyse beni ya bu nasıl iş anlamadım :) Bununla ilgili bir yazıda da yazmıştım o olayı yazayım tekrar o zaman;
Şimdi arkadaşımla dershaneye gidiyorum bir de çok geç kaldık her zamanki gibi hızlı hızlı yürüyoruz.Ben de çok sağa sola bakmadan dümdüz yürürüm çünkü sağolayım her yere geç kalırım :) Alışkanlık olmuş.Yine böyle hızlı hızlı yürüyorum ve o da ne? Kocaman bir arı! Arıyı görmemle değişik reflekslerle bağırmam, kaçmam, arı üstümde diyerek... of ne rezil olmuştum bir de pazarın içi.Tüm pazara rezil oldum resmen neyse ki dershane yakındı da arkadaşımın söylenmelerini daha az dinledim :) 

Bu sorular da bitmiiş :)) Şimdi ne yapacaktık kendimizle ilgili 11 itiraf :/ Puff sevmedim bu kısmı :/ 

1)İğrencim biliyorum ama dişimi fırçalamayı sevmem :) Üşenirim yani 
2)Küçükken tam bir tombikmişim bu yüzden küçüklük resmimi kimseye göstermem çünkü şimdikinden bile daha şişmanmışım hatta tam bir obez!
3)Bunu itiraf etmek benim için zor olacak ama kulaklarım kepçe :(
4)Çok garip gelebilir ama en beğendiğim yerim ayaklarım :)
5)Sakatat yemeyi severim niahahaha
6)Futbolla acayip derecede ilgiliyim ve çok severim :) Kız olduğum için itiraf edilmesi gereken bir farklılık olarak görüyorum.
7)Korkağın tekiyim :(
8)Çok samimi olduklarım dışında çok konuşmayı sevmem girişken değilimdir.
9)Kurtlar Vadisi Pusu izlerim hem de severek :) 
10)Yaklaşık 5 yıldır Kore ile ilgilenmeme rağmen hiç oppam olmadı gerçekten hiç bir Koreli şarkıcı ya da oyuncuya aşık olmadım henüz :) 
11)''Beceriksiz'' kelimesini her türlü karşılarım.Kelimenin tam anlamıyla bir beceriksizim :)

İtiraf kısmı da bittiğine göre gittikçe sona yaklaşıyoruz.Az önce intikam almam demiştim değil mi? Bu ilk olsun o zaman vakit intikam vaktidir ahiret sorularınız geliyor :) Niahahaha (bunu da ikinci kullanışım beni de bozdunuz :P )
Aslında mimleyeceğim bir kişi seçip ona özel sorular hazırlamayı düşünüyordum ama soracağım sorulara birden çok kişinin farklı cevaplar vermesi fikri daha hoşuma gitti ve genel sorular hazırlayacağım.Hadi gene yırttınız kamiller :P

1.Bilim adamlarının, filozofların yıllardır üstünde çalıştığı, erkeklerin bir türlü çözemediği soru -Kadınlar ne ister?-
2.Herkesin vardır bir kötü yanı.Sizin en kötü yanınız?
3.En çok utandığınız, yanaklarınızın en çok kızardığı an ? :)
4.Favori film-dizi-kitap-şarkılarınız ? 
[Evet bu kısmı kendim için soruyorum:)]
5.Blogumun ismi Ne Olsun'da olmasını istedikleriniz?
6.Yaptığım en çılgın şey...'dır.
7.Ya davulcuya ya zurnacıya derler? Davulcu mu, zurnacı mı? :)
8.Genellikle erkeklerde olur.Sevgilinizle romantik bir yemektesiniz ve... pantolonunuz cırt :) Bir de müzik çalmaz mı ve sevgilinizden ''Dans edelim mi?'' Ne yapardınız? 
9.Rihanna konseri mi, Super Junior konser mi ?
10.Kendinizle en çok gurur duyduğunuz olay ?
11.Kullanmayı en çok sevdiğiniz makyaj malzemesi?

Sorular biraz gıcık oldu galiba hiç beceremem zaten soru yazmayı :/  O zaman cevap verecek şanslıları açıklayayım;


Kolay gelsin :)

3 yorum:

  1. :) Bu güzel cevaplar için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle mim için teşekkür ederiim. :) Kendini çok taşlamışsın ya. :D

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim ikinize de :) Ama hepsi doğru :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...