Sayfalar

15 Ocak 2013 Salı

''AŞK'' olsun.

Sebebim, niyetim, bilinmezliğim, sonsuzluğum sen ; gözüm, elim, yüreğim sen.Kırıyorsam seni bu benim dengesizliğimdendir, şaşırmışlığımdandır.Kendimle kavgalıyım ben, bir yanım sana tutkun bir yanım çok bencil.Kayboluşlara vuruyorum kendimi seni üzdüğümü bilmeden.Her kayboluşum yara açıyor sende.Ah ben! Nasıl da vurdumduymaz oluyorum bazen. Seni delirtiyorum.Bakma sen bana, içimdeki aşkın büyüklüğünü ölçme bunlarla ''seviyorum'' diyorsam seni seviyorum(öyle), bazen gereğinden fazla ''erkeğim'' diyorsam bağışla.Hani gideceksin ya bir gün, sensiz olmaya gücüm yok, harcım değil.Yüzünle, duruşunla, gülüşünle, bakışınla, konuşmanla, çocukluğunla, olgunluğunla, kızgınlığınla, şaşkınlığınla işlenmişsin içime,alışmışım sana, sahiplenmişim...
Ne değiş ne değiştirmeye çalış beni çünkü böyle sevdik birbirimizi.

R.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...