Sayfalar

6 Ocak 2013 Pazar

SAÇMALARDAN SEÇMELER...(4)


Haha bunu hazırlayanı cidden merak ediyorum:) Hani görmemiştir diyeceğim de görülmeyecek gibi de değil be abi! Neyse belki de o da komikliğine yapmıştır deyip gülelim:) Çünkü aksi ihtimali düşünmek istemiyorum.Ama şu soruyu da sormadan gitmeyeyim FOTOĞRAFTAKİ FUTBOLCU KİMDİR?


Hahaha Kahramanmaraş PÜSÜĞÜ :))))))
Belki de bilmiyorsunuz burada kediye püsük diyorlar ama burada bile çok kaba karşılanıyor belirteyim herkes demiyor yani:) Ben püsüğe gülüyorum baksanıza ya:) Oh elinde tesbih önünde çay tabii bir de şişko:) Şeker şey^^ Bu arada en yukarıdaki kedi zaten gözükmüyor ama İzmir'e ya da İzmirlilere hakaret amaçlı değil sadece eğlence olsun diye paylaşıyorum.Zaten İzmir'i severim ben orada da üniversite okumak istiyorum inşallah.


Aynen katılıyorum bazen yazılıya gireceğimiz zamanlarda neyi bilmediğimi bile bilmeyerek giriyorum:) Ama lanet olsun yine de yüksek alıyorum:) Yüksek dediğim de 5 falan değil ama en azından 1 de değil ;) Şanslı mıyım ne?:) Aman nazar değmesin ha:)


Çok iğrencim biliyorum ama komik:) Şimdi anladınız mı Maraş dondurmasının özelliğini:) İşte sır bu!


Sadece iğrençlik olsun diye koydum, evet.


Space war haha ^^ Space var da böyle olur değil mi?


Bu gün gıcıklığım üstümde:)


Helal olsun!Cidden diyorum helal olsun bunu yaptırabildiyse bravo! Ama iğreniyor muyum? Evet :/

Ablam yatıyoruz diye beni çağırıyor inatla bunları yazıyorum.Çok zor şartlar altında çalışıyorum, çok:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...