Sayfalar

31 Ekim 2012 Çarşamba

Dancing Queen : Hyoyeon


Evet Dans Kraliçemiz Hyoyeon : 
SNSD grubunu çok sevmesem de daha doğrusu sevmemek demeyelim de haklarında fazla bir şeyler bilmiyorum. Gee, Run Devil Run, Oh gibi Kore ile tanıştım ilk dönemde k-pop olan her şeyi indirdiğim şarkılardan biri  olabileceğimi düşündüğüm çok sevmesem de bilgisayarımdan silemediğim bir kaç şarkısı dışında da pek dinlemem.Ama içlerinden kişisel olarak sevdiğim bir kaç kız var Yoona'yı oyuncu olarak seviyorum Taeyeon'un sesini seviyorum ve tabii ki Hyoyeon'un her bir şeyini seviyorum:)Aslında bu durumda ana dansçı olması etkeni de etkili olabilir.Ben de dansçı olmak istiyorum en azından bu konuda eğitim alarak kendimi geliştirmek istiyorum ama maalesef şu sıralar böyle bir kursa gidemem LYS bitince yapacaklarım arasında(ki çok uzun bir listeden bahsediyoruz) başı çeker.Bir de kısa boylu insanlar bence daha  iyi dans ediyorlar esnek olabildikleri için.Bu da benim şansımı artırır mı acaba? :))#kısa boyluyum itiraf ediyorum.O zaman biraz polyanacılık yapıyorum ve ''Hyoyeon da kısa'' diyorum :) Bu arada boyu 1.58 cm.Okuduğum bir yazıya göre ve resimde de gördüğünüz üzere tırnaklarına özen gösteriyormuş severim değişik tırnakları ben, kulakları da kepçe gördüğünüz gibi.Çok ortak özelliğimiz var çookk :))

                                    
Ben de gideyim de bu hareketleri çalışayım demeyi çok isterdim ama gideyim de ders çalışayım sonuçta ne kaldı şunun şurasında sınavlara de mi? :( 

2 yorum:

  1. dinlememiştim hiç şarkılarını , brazdan dinleyeceğim. genelde dizilerdeki müzikleri çok seviyorum ilk göz ağrım " winter sonata ost " her bir parçasına bayılırım full house , my girl ve a love to kill 'in müzikleride harikaydı :)

    YanıtlaSil
  2. Evet benim de k-popla aram çok iyi değil ama bazı dizilerin müzikleri çok güzel ama a love to kill hariç izlemedim diğerlerini ben çok yetersizim galiba:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...