Sayfalar

22 Ekim 2012 Pazartesi

2. Adamlar...

Başlıktan postun konusunu anlamışsınızdır zaten:) Bu konuya diğer ülkelerde bu kadar takılıyorlar mı bilmiyorum ama Türkiye'de çok yerde gördüm.Biraz Kore dizisi izliyorsanız bu konu sizin de ağzınıza dolanmıştır.''Neden bu çocuğu harcıyorsunuz??'' diye...Hatta bir arkadaşımın hayatında izlediği tek Kore dizisi(belki Kore dizisi olduğunu bile bilmiyordur) Goong (Düşlerimin Prensi) ama bütün yaz boyunca yul yul diye sayıkladı resmen.Kendisine ayrıntılı bilgi vermekten bilhassa kaçındım bu dünyaya bir dalarsa bir daha kurtaramayız diyerek:) (Şeyma is error) Evet konu neydi hah yul:) Yul'a yazık oldu yaa çok acıdım:(
Neyse tek mağdurumuz Yul değil ki Şeyma'ya versem bu sayfayı tamamen Yul ile doldurabilir ama biz genel bakalım.Evet Kore fanlarının büyük bir sorunu bu 2. adamları Türkiye'ye istiyoruz.Valla bakarız biz onlara hem de genellikle pek de güzel sayılamayacak başrol kızlarından daha iyi.Hatta 2. adamları koruma derneği falan açarız.I'm flying haha
Benim izlediğim ve izlemeyi düşündüğüm bir kaç dizinin mağdurları;

Evet o belki de 2. adam bile değildi.Çünkü hiç söyleyemedi Pul Ip'e onu sevdiğini hatta bence kendine bile tam olarak söyleyemedi hatta belki de sevmiyordur ama klavye ben de:) Ben koydum oldu...






Bu resmi buraya koyduğuma bakmayın.Kesinlikle acıdığım 2. adamlar listesinde değil.BOF'ta hiç sevmedim kendisini.Ayrıca zaten Jan Di ile de hiç yakışmıyorlardı.Çok yapmacık duruyorlardı.Ayrıca buradan Hyung Joon'a kendin ettin kendin buldun şarkısıyla seslenmek istiyorum.(Resim de zaten başka diziden kkk)




İlk iki resim tam olarak 2. adam değil bence bu yüzden yul 1. sırada.Ah Yul ah insan bu kadar mı şanssız olur.Kral olmak için doğdun sonra ülkenden kovuldun hem de babanı kaybetmenin acısını yaşarken.Yıllarca gurbet ellerde sıla hasreti çektin(???)
Kinci annenin seni bütün doldurmalarına rağmen hiç kötü olmadın.Hep masum ve dürüst oldun hatta o dizinin tek mağduru sendin(sakat kalan anneni saymıyorum ona da buradan kendin ettin kendin buldun şarkısını armağan ediyorum).Yasak olan ilgi çekicidir ya gittin olmayacak kıza aşık oldun yengen lan o senin falan:)Ama hiçbir şeyden korkmayıp her şeyi itiraf ettin onu sevdiğini açık yüreklilikle söyledin.Hatta Shin'e ''krallık senin olsun ben sadece onu istiyorum'' gibi bir şey demiştin ah bir de kız seni seveydi.Size soruyorum k-drama yazarları hep mi böyle olmak zorunda??Ne olurdu çeyang da onu sevseydi.Ama dayan Yul senin için fan fiction yazacağım kavuşacaksın sevdiğinle :)
(gene uçmuşum ben şey ya işte Şeyma olsaydı ne yazardı onu görün diye:)


Bu diziyi izlemedim ama içimden bir ses çok seveceğimi söylüyor.Su Bin Bae'nin de ikinci adam olduğu bariz...








Fotoğraflara bakıyorum da bu postun başlığını eziklenmiş mağdurlar koymalıymışım kkk.Yazımı mağdurum da mağdurum şarkısını hepinize armağan ederek sonlandırıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...