Sayfalar

1 A─čustos 2016 Pazartesi

SNAPCHAT ­čĹ╗

Son d├Ânemin en pop├╝ler sosyal medya hesab─▒ bariz bir ┼čekilde Snapchat. Ben de uzun s├╝re ├Ânce a├žm─▒┼čt─▒m ama tembellik i┼čte yeni payla┼č─▒yorum burada :) 
Ben ┼čahsen ├žok seviyorum bu uygulamay─▒. ├çabas─▒z, u─čra┼čs─▒z, anl─▒k payla┼č─▒mlar yap─▒l─▒yor. Daha samimi. 

Snapchat filtreleri bile bence a├žmak i├žin ba┼čl─▒ ba┼č─▒na bir sebep. ├çok g├╝zeller :) ├ľzellikle makyaj filtreleri favorim. Hatta b├Âyle bir yaz─▒ okumu┼čtum favori filtrenize g├Âre karakter analizi yap─▒yordu :P 

Bu da benim tatl─▒┼č Nuni┼č'im. Ye─čenim Snapchat'i benden ├žok seviyor, hadi y├╝z de─či┼čtirelim diyip duruyor :) Ama filtrelerden korkan kom┼čular─▒m─▒z da yok de─čil kkk
Ama bir k├Ât├╝ ├Âzelli─či var ki┼čileri takip etmesi biraz s─▒k─▒nt─▒. Asl─▒nda k├Ât├╝ ├Âzellik de de─čil ├žok fazla ├Âyle ├Ân├╝n├╝ze geleni takip etme profiline bakma olana─č─▒ yok. Ancak rehberinizdeki ki┼čileri bir de kullan─▒c─▒ ad─▒n─▒ bildi─činiz ki┼čileri takip edebiliyorsunuz. 
Eveet kullan─▒c─▒ adlar─▒n─▒z─▒ ya da sevdi─činiz hesaplar─▒ yorum olarak yazabilirsiniz ben seviyorum b├Âyle insanlar─▒ takip etmeyi kk i┼čim g├╝c├╝m yok :) Yoo yoo PDR'ciyiz sonu├žta insanlar─▒n oldu─ču her ortamda ben de olmal─▒y─▒m :P

Evet, benim kullan─▒c─▒ ad─▒m htcsk. 
Ve evet ad─▒mdan soyad─▒mdan sesli harfleri ├ž─▒kartarak yapt─▒m, ├žok yarat─▒c─▒ demi? Ne yapay─▒m LoverK l─▒ ┼čeyler al─▒nm─▒┼čt─▒ hep :) 

G├Âz├╝m ├╝zerinizde !!!




7 yorum:

  1. ├çok tatl─▒─▒─▒─▒ :D Bende hala yok bu ┼čeylerden :D

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Eveet bence de ├žok tatl─▒ filtreleri i├žin bile indirilir :D

      Sil
  2. San─▒r─▒m instagram─▒ da snapchata benzetmi┼čler, benim yoktu olmas─▒na gerek kalmad─▒ bu durumda­čśŐ Ancak o animasyonlu ├Âzellikler ger├žekten e─členceli­čśâ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Evet ben tam bu yaz─▒y─▒ yazd─▒m g├╝ncelleme geldi :) Ama ben sevmedim o ├Âzelli─či ─░nstangram biraz daha farkl─▒ bir mecra Snapchat'deki do─čall─▒k olmaz bence filtreler de yok zaten ben sevmedim :)

      Sil
  3. en ├žok kulak burun yap─▒yolar de mii :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Evet ya herkes yapt─▒ diye payla┼čam─▒yorum ben de :))

      Sil
  4. Merhaba ben Nur
    Harika snapchat BAYILIYORUM en ├žok kulland─▒─č─▒m uygulama :)
    Bloguma beklerim umar─▒m gelirsin :)
    Sevgiler...

    Yan─▒tlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...