Sayfalar

3 Nisan 2015 Cuma

Lee Min Ho vs. Suzy


Bu yazıya koca bir üzgün hatta ağlamaklı smiley ile başlamak istiyorum :(((
Sevdikleri ünlülerin bir ilişkisi başlayınca üzülen insanları anlamıyordum. Ta kii...
En sevdiğim Koreli erkek ve en sevdiklerimden bir kız ??
Evet mutlu olmam gerekiyor ama benim Lee Min Ho ile ilgili hayallerim başkaydı...

Ben onu Hyoyeon'a düşünüyordum :D
Hatta Şu yazıda da belirtmiştim. 
Hem, hem Suzy daha 20 yaşında, Lee Min Ho ise 27
Yani kız benden bir ay büyük arkadaşlar, anlayabiliyor musunuz?
Yaşıtlarım Lee Min Ho ile çıksın ben de excel çalışayım :P
Hem Hyoyeon 25 yaşında. Yaşı yaşına, boyu boyunun yarısına.. :)

Neyse zaten bu olayın üzerinden çok geçti ama hala bununla ilgili haberler görünce ve bloga da bir şeyler yazmak isteyince yazdım işte öyle. Yakışıyorlar da zaten :/

NOT: Suzy'nin en güzel resmini koydum ki daha da sinirleneyim!

Sizler nasıl buldunuz bu sürpriz çifti? Yoksa siz de Lee Min Ho ya da Suzy'yi kıskananlardan mısınız? Yoksa onlar da kim mi? :)


9 yorum:

  1. Le Min Ho Suzy'le mi çıkmaya başlamış! o.o şaşkınlıklar içindeyim. Ne diyelim, biz de mutluluklar dileriz :p :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hala alışamadım duruma aynen biz de Lee Min Ho'nun resimlerini ateşe verip mutluluklar dileriz :D

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, sizi yeni keşfettim, takipteyim, bana da beklerim,
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Adam taze seviyor herhalde :p
    :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de çok şaşırdım ve uzun soluklu olmayacağını düşünüyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ama üzüldük zaten artık bitmese de olur :D

      Sil
  6. hah haaaa çalış sen çalııış :) ya annatsanaaa foruma marinaya çarşıya gidiyon mu neler yapıyon. hava ne güzeldir şimdii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışamıyoruum :) Valla hava Maraş'ta güzel tam bahar havası. Mersin yanıyordur şimdi kkk
      Görüldüğü üzere yine Maraştayım :)) Ya Forum hiç ilgimi çekmiyor çok kalabalık çarşı da öyle :P

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...