Sayfalar

9 Ağustos 2014 Cumartesi

Mim - Benim Çiftlerim

Seyhan çok güzel bir mim başlatmıştı D.S.K. ve Paul beni de mimlemiş sağ olsunlar ^^ Ama çook geç yaptım yine çok özür diliyorum :-*
Mimin konusu; K-dramalarında bir arada görmek istediğimiz 3-5 arası çifti yazıyoruz.
Hemen başlayalım :)


Lee Min Ho & Hyoyeon ^^
Biliyorum Hyoyeon oyuncu değil ama Kore'de oyuncu ya da şarkıcı fark etmiyor ki starsan starsın star değilsen hiçbir şeysin falan :D
En sevdiğim oppayla unniyi birleştirmezsem olmazdı ama çok yakışıyorlar elimde değil :) Hatta senaryo bile yazabilirim. Bu sefer rolleri değiştirelim; Hyoyeon sempatik oluşunun aksine aşağıdaki resimdeki gibi havalı bir kızı hatta bir şarkıcıyı oynasın :D Ve güzel dans edebilmek için dans dersleri alsın. Bilin bakalım dans hocası da kim olsun? Haha ama Lee Min Ho her zamanki ulaşılmaya çalışılan çocuk olmasın yine resimdeki gibi son derece yakışıklı ve cool ama çekingen bir dans hocası olsun. Yani biraz da gururlu aşıklar görmek istiyoruz sahalarda. Hem enn favori iki sanatçım kimsenin peşinden koşamaz :)



Kim Hyung Joon & F.Reyyan Saka :D
Ya evet mime aykırı bir şey yapıyorum ama ablam Kore hayranı falan değil. Sadece Hyung Joon'un hayranı. Aslında hayran gibi de değil yani. Öyle resimlerini indirmeler, şarkılarını dinlemeler falan yok. O da çok klas takılıyor sadece Kim Hyung Joon için enişten olur diyor :D Beni bu mimi yaparken görünce de kendilerini birleştirmemi istedi :)


Kim Bum & Park Ji Yeon
Ya aslında bu diziden çok klasik bir romantik komedi çıkar olsa olsa :) 
Klasik havalı ve yakışıklı erkek ve onun peşinden ''kocacığım, kocacığım'' diye dolaşan kız :) Yani tabi senaryolar üretilebilir ama resme bakınca resmen Playfull Kiss'i görüyorum :) 
Ama bu resimde ikisi de şirin çıkmış şöyle iki şirin liseli sevgili olsun bunlar. Sonra tüm Koreyi ayağa kaldırsınlar. Bir sosyal sorumluluk projesi bir farkındalık yaratma hikayesi koyduk mu bu da çok klasik olur ama en azından Kore klasiği olmaz kkk
Velhasıl kelam neden birleştirdim ben bunları? Çünkü bu kızı çok seviyorum ve ne kadar çapkın hareketleriyle JiYeon'u üzecek olsa da Kim Bum'u yakıştırdım ben :') 


Jae Seok Han & Lee Young Ae
Şimdi sevdiğim Kore kadınları arasında kraliçe olan Lee Young Ae'yi koymazsam olmazdı. Yanına kimi koyayım diye düşündüm ve şu sıralar izlediğim dizi olan Glass Slippers'de oynaması itibariyle aklıma Jae Seok geldi :) Young Ae güçlü, başarılı ve duygusuz bir kadını oynarken Jae Seok da ona aşık ve sadece onun için yaşayan bir abimiz olsun. Yani bizim klasik dizilerin biraz daha olgunu :) Ya da Saraydaki Mücevher gibi ama daha güzel ve daha güçlü ve daha duygusuz bir kadın :)


Yoon Eun Hye & So Ji Sub

İşşte favori çiftim ^^ 
Bu ikisi dizi yapsın da konusu ne olursa olsun ama So Ji Sub ağlamasın artık, yeter! 
Aptal olabilir, odun bir tip olabilir, uyuz bir iş adamı olabilir acıların çocuğu olmasın da ne olursa olsun :) 
Çünkü biraz daha dram oynarsa Küçük Emrah gibi kalıcı bir yer edinecek aklımda ^^ Ki bunu kendisi de istemez :p 
Bu arada, pozlar ne kadar benziyor demi? Elin duruşu, bakışlar.. Hiç dikkat etmedim ama seçerken :)


Eveet, 5 çifti de bitirmişiz daha yazardım ben ama sınır var işte :) Seyhan arkadaşımız da çiftlerde seçenekler olsun pişti durumları yaşanmasın diye sınır koymuş zaten ama benim son çiftim onda da var ama kesinlikle kopya çekmedim aynı kişileri görmek istiyorsak demek ki :D 

Vee mim eski olmasına rağmen çok güzel olduğu için mimleme işini pas geçmeyeceğim!

Serdar Tikit, mimlendin! :)


9 yorum:

  1. Yaaa Hyoyeon'umu Lee Min Ho'ya veremezsin!!! Katiyen kabul etmiyorum. :D
    Jiyeon'umu da Kim Bum'a veremezsin. Hatica ne yaptın ya? Kızlarımı hep sevmediğim oğlanlara vermişsin, olmaz ki!!! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Jiyeon'u ateşe attım gibi ama tip olarak çok yakıştılar bee :)
      Amaa bana Hyoyeon'u neden Lee Min Ho'ya veriyorsun diye sorma, sen kendine ben Lee Min Ho'yu nasıl sevmem diye sor :D Çarpılırsın ona göre :D

      Sil
  2. Uzak kaldim dizilerimeee uzaaak ...
    Ciftlerde yakismis birbirine :)

    YanıtlaSil
  3. bu çiftlere bayıldım :)) ne güzel olmuş

    YanıtlaSil
  4. @Hayattan Payetler;
    Sen arayı kapatırsın sınavın falan bitsin :) Teşekkürler :*
    @Nihal Baysal Koçer;
    Çok teşekkürler ^_^

    YanıtlaSil
  5. hah haaa sen kendini kiminle birleştiriyon beeee :) şu gumiho dizisinde başroldeki kızı seven 2. erkek çok çok yakışıklı bak :) nu min woo adı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendimi hiç bir Koreliyle birleştiremiyorum, benim fanlığım sanal yani :)
      No Min Woo'yu ben de seviyorum ama çok yakışıklı değil bence :/

      Sil
  6. favori çiftler gayet başarılı hele lee min hoo ile hyoyeon a bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ^_^ Hyoyeon'un oyuncu olmadığını unutursak benim de favorim :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...