Sayfalar

1 Haziran 2014 Pazar

Google bana yönlendirmişse bir bildiği vardır.

Artık başlıklarım hakkında kendim bile yorum yapmak istemiyorum. Alıştık demi? Teşekkürler.
Neyse şoku atlattıysak asıl konuya gelelim. Hani şu Google aramalarından yapılan postlar var ya bu da onlardan. Aslında daha önce de yapmak istemiştim ama bloguma bir şekilde gelmiş insanların ne yazdıklarını bu şekilde buraya yazmak doğru gelmemişti silmiştim yazıyı. Ama sonra da amaan nereden görecekler hem bu kadar ince davranmanın ne alemi var hem alınmazlar ki zaten, zaten sadece kötü şeyler yazmayacağım diyerekten kendimi avutuyorum ama o kişilerden de özür dileyerek başlamak istiyorum :)

endonezyaca aşk sözleri: Evet Endonezya dilinde bildiğim kelimeleri yazdığım bir yazı yazmıştım ama bu aramalardan ne kadar çok geliyor bir bilseniz :) Sanırsınız ki Türkiye olarak Endonezya ile aşk yaşıyoruz :) Bunu yoğun istek kabul edip Facebook'taki Endonezyalı arkadaştan aşk sözlerini de öğrenip yazsam mı?:P

Not: İyi fikirmiş ama

çook güzel yazılı sözler: Çok değil çook güzel yazılı sözler arıyorum! :)

oje ygs: ???? YGS'ye ojeyle girilir mi diye sormak istedi acaba :) Bence girilir :D Ama ne olur olmaz bi de aseton alın ya da hiç sürmeyin :) Ben de çıkartayım bari :P 
Aslında YGS yazılı nail artlardan da bahsetmiş olabiliir, çok yaratıcı :)
(Buradan yazıyı ne zaman yazmaya başladığım hakkında fikir edinebilirsiniz.)

manyak kilo verme hıkayeleri: Öyle bir şey yok! Varsa da o hikayenin sonu mutsuz biter :(
Zaten arkadaşın buraya kilo verme kısmı için değil de diğer kısmı için uğradığını düşünüyorum :)

kedi tesbih çay: Bu arkadaşı örnek olsun diye koyuyorum:) İşte bir Google araması böyle olmalı, net!
Aradığını da bulmuş zaten:)
Yukarıdaki de Rize kedisi bu arada:) Ama diğer şehirler için değil K.Maraş içim koymuştum sadece.

endonezyada v ile başlayan kelime: Ooo çok derin bir kuyuya düşmüşsün arkadaşım sen:)

nasip: Nasip... 
(Bunu YGS için söylediğime eminim)

mutluluğun formulunu buldum facebook: 
Facebook'tan cevap: Bana da söyle kanka:)

mutluluk formülü neymiş?: Benim blogumda mutluluğun formülü mü yazılı? :@
Evet yazılı :) 
Ama Google'dan bir şey aratırken soru işareti koymamıştım hiç:) Siz yaptınız mı pekii? İtiraf edin!

loverk: Ayy işte en sevdiğim arama da bu oldu, biri benim adımı yazıp aratmış *_* 
Belki beni aramayı planlamadı ama şimdilik bu ihtimali düşünmek istemiyorum, çekilebilirsiniz :))

senin olmayan birini kıskanmak: Direkt böyle bir şey yazmamışımdır bloga ama Google hissetmiş olacak itiraf ediyorum aynı şeyi yaşamışız. 
Çok kötü bir şey, bilirim :/

hobim uyumak fobim uyumak diye bir söz vardı neydi o ? Facebook sözleri: Hayatım uyumak diyosun yani..hmm... 
Ama bilmiyorum valla o sözü bilen beni de aydınlatsın :) 


8 yorum:

  1. eh google robotlarinin blogunu okumamasi icin engel koy istedigini yz sonra kimse gormez googlede cikmaz aramalarda :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rahatsız değilim ki ben bilakis eğleniyorum insanlar neyi merak ediyormuş görüyorum birazcık :)

      Sil
  2. aa çok güzelmiş bu nereden görüyorsun ki ne aradıklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstatistiklerde Trafik Kaynakları :)
      bazen baya şaşırmıştım ama güzel oluyor :)

      Sil
  3. ciddi söylüyorum bana böyle aramalar gelmiyor çok kıskanıyorum!
    sadece biri garibim hadi gül biraz diye aratıp geliyor. öyle arama çok var hep nedense aynı kişinin benim bloguma gelişi olarak düşünüyorum bunu :D
    uzun zamandır bekletilen bir yazı olduğu da ygs den ortaya çıktı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında aramaların normal gelmesi yazıların normal olduğu anlamına gelir yani bu iyi bir şey senin için :) Ama tabi birazcık eğlenceden mahrum oluyor olabilirsin :D
      Aa bunu ben de yapmıştım bloglardan haberim olmadığı zamanlarda sevdiğim bir yazıyı hep aynı şeyi aratarak okumuştum ya da biri seni gülümsetmek için bilerek de yapıyor olabilir :D
      Haha evet ama çok da uzun değil çünkü benim blog alemindeki ikinci yazım hala taslaklarda :D

      Sil
  4. ha haaaaa kedi oje manyak kilo nasip ha haaa :) çok neşelendim kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. toplu yazınca öyle oluyormuş, evet :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...