Sayfalar

23 Şubat 2014 Pazar

'Valentine' Day

Bugün TV izlerken Sevgililer Günü'nün hikayesine denk geldim ve çok şaşırdım aynı zamanda  çok hoşuma gitti. Buraya da yazmak istedim hazır 14 Şubat gelmişken :)

İmparator 2. Claudius erkekler sevdiklerini, ailelerini bırakmak istemez de askere gelmez diye evlenmeyi yasaklamış :) Düşünebiliyor musunuz? Yani komik değil ama saçma!
Bu kısmın ciddi olması gerekiyordu değil mi? Neyse çaktırmayalım kkk

Sonra bunun saçma olduğunu benim gibi biri daha düşünmüş ismi Aziz Valentine olan. Gizlice insanları evlendirmiş. Tabi bunu duyan İmparator Valentine'ı 14 Şubat'ta idam ettiriyor :(

O gün bu gündür değil ama bir süre sonra 14 Şubat Sevgililerin günü olarak kutlanmaya başlamış.


Aslında bu yazıyı Sevgililer Gününden önce yazmıştım ama yayınlamamıştım.
Taslakları düzenliyorum da :))
Ama yayınlamamamın bir sebebi var. Ben yazmayı unutmuşum sanırım uzun süredir yazmayınca :(
Son yayınladığım postların hiçbirini içime sinerek yayınlamadım sadece silinip uzay boşluğuna gideceğine blogda dursun diye yayınlıyorum :(


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...