Sayfalar

14 Kasım 2013 Perşembe

Türküye Doydum!

Evet, bugün babamın sadece bir şarkı merakıyla başlayan türkü bulma olayı sayesinde bir yıllık kotayı doldurdum :) Çünkü babam masanın başına oturttu beni hepsini ararttırdı tek tek. Yahu ben sınav öğrencisiyim başka işim yok mu da bana Google muamelesi yapıyorsunuz ? Tabi bu yakınmalarım içimde kaldı sitem olamadı çünkü ''Sanki çalışıyorsun'' adlı kinci bakışlarla baş başa kalmak istemedim :) Tüm akşamım babamın kendinin deyimiyle en son askere gitmeden önce dinlediği şarkıları arayıp, bulup, babama dinletmekle geçti. Zaten o tarz müzikleri sevmiyorum Çin işkencesi gibiydi :) Ama babama sevdiği eski şarkıları bulduğum için de ses etmedim. Şimdi not aldığım şarkıların isimlerini buraya da yazayım biliyorum benim yaşımdakiler ve en az 20 yaş daha büyükler bilmez-sevmez ama belki tanıyan, seven çıkar. Belki :)

Ali Kızıltuğ_Gel Hele
Neşet Ertaş_Zahidem
Edip Akbayram_Bu Mezarda Bir Garip Var
İzzet Altınmeşe_Yazımı Kışa Çevirdin
Yüksel Özkasap_Nem Kaldı, Sevemedim Kara Gözlüm
Kenan Temiz_Unutursun Diye
Fatoş İncegüzel_Dert Şarabı
Hakkı Bulut_Ben Köylüyüm
Mürüvvet Kekilli_Postacı, Bir Yiğit
Canan Sabah_Unutursun Diye
Nurcan Opel_Bahçeyi Dolaş da Gel, Gel Gidelim Dosta Gönül
Gülcan Opel_Dost Eline Giden Kervan
Mahsuni Şerif_Dumanlı Dumanlı Oy Bizim Eller

Ya da nelerle muhattap olduğumu anlarsınız :)

Uzun süredir yazı yazmıyorum böyle günlük olaylar da olmasa hiç yazacağım da yok :) Ayrıca çook beklettiğim mim için deeptone'dan özür diliyorum ama şu sıralar çok girmiyorum İnternet'e anlayış lütfen :))

O zaman şimdilik hoşçakalın :)




2 yorum:

  1. türkü sever biri olarak zahidem türküsü en sevdiğimdir =)

    YanıtlaSil
  2. türkü sevmeyen birisi olsam da ben de severim o şarkıyı :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...