Sayfalar

6 Eylül 2012 Perşembe

Bizim Evin Halleri...

Yazı dizisini olacağını düşündüğüm bir post bu. Resimleri çektikçe güncelleyeceğim. Bizim ailedeki garip olayları resimleyip paylaşacağım:)
Başlayalım o zaman ;

 Neye benziyor sizce? Evet o bir kek! Annemin keki...(3 defa fırında pişmesine rağmen inatla kızarmayan kek)

 Kapı önü sohbetlerinde uyuya kalan çocuk...#2çiftlafuzatılırsa

 Bu belki de en garibi ablam bana meyve tabağı hazırlamış.Hani ömürde 1 kez görülecek olaylar var ya işte bu onlardan


 Evinizde bahçe yok mu hiç dert etmeyin. Size yaratıcı annemden yaratıcı bir formül. Bir adet eski enerji tankerini ortadan ikiye kesiyorsunuz yan yana koyuyorsunuz gelsin marullar, patlıcanlar, biberler...


 Bu da bahçenin(!) genç hali...

 Kadınların yatak yapma çalışması.Vurun beni. Ne işin var abla o yatağın içinde ?

Çok hayvan sever bir aileyiz. Yağsız yerinden olsun lütfen !

 Kahve beyazlatıcısı(bu arada altı kırmızı çizgiyle çizildi imla kurallarına da uymamışlar ismini yazarken cık cık cık). Daha orijinal bir isim bulunamazdı. Teşekkürler BIM.

 Onun üstüne çıkmasa boyu yetmiyor suya da ...

 Saat evimizde yılını devirmek üzere. Ve ters durduğunu yeni anlıyoruz. Biz o kadar dakik insanlarız işte...

 Pek hoş bir fotoğraf değil ama ablamın sigara izmariti bile bir artist duruşa bak ya !!

 Bu evimizin en garip fotolarından biri. Benim masamda bir kitap??? Ne işin var orada senin yerine klavye olmalıydı :(
 Yemedim yedirdim... Bu günlere getirdim...

 Kamerayı görüp abla beni çek diye atlarsan insanların önüne işte böyle bloglarına koyarlar seni. #Ünlüoldunelsalla
 Siz bir postacıya ''Şapkanızı alabilir miyim? Fotoğraf çekileceğim de'' der misiniz? Benim ablam der...

Sizin yaşadığınız garip şeyler var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...