Sayfalar

6 Şubat 2015 Cuma

Şarkıyla Meydan Okuma 12

Kişisel marşınız olarak nitelendirdiğiniz / sizin için yazıldığını düşündüğünüz şarkı hangisi?

Bir şarkıyı dinlediğimde bu tam olarak beni anlatıyor dediğim oldu az olsa da :) 
Yani bu soruya verecek bir cevabım var evet :) Hatta birden fazla ama benim şu an için birisi aklıma geliyor. O da bu duyguyu hissettiğim son şarkı zaten ki kendisi yaklaşık 1 yıllık. İşte en günceli bu :)
Kanatlarım Var Ruhumda
Evet Bir Küçük Eylül Meselesi'nin müziği herkes biliyor zaten ben de biliyorum filmi ama tam olarak izlemedim maalesef. 
Yani filmle alakam olmadığını sadece müziğinin beni anlattığını düşündüğümü söylemeye çalışıyorum :) OK?

NOT: Tam olarak benim için yazıldığını düşündüğüm çok daha meşhur bir şarkı vardı ama ben yine hatırlamıyorum :)

Neyse yarınki yazıda görüşürüz :*



4 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...