Sayfalar

27 Ekim 2014 Pazartesi

#BOOKCHALLENGETAG


1-)İlk hayranlığım?
Ve ilk okuduğum kitap olur aynı zamanda ama ismini hatırlamıyorum :) Kesin biliyorsunuzdur ilkokulda meşhur hikayelerden kuğulu bir şeydi.. Kardeşleri kuğu oluyordu, hatırladınız mı? Uzun süredir aklımdan çıkmamıştı ilk hayranlığım odur :)

2-)Favori serim?
Hiç seri kitap okumadım :)

3-)Favori kitabım?
Bu kitap mimlerinde hep kendimi tekrarlıyor gibi oluyorum ama Simyacı. Bilmiyorum nasıl etkilendiysem değişmiyor favorilerde birinciliği :)

Favori erkek karakterim?
Yok sanırım :) Düşündüm de benim sevdiğim bir erkek karakter de yok. Ya da hafızam bitmiş :)

Favori bayan karakterim?
Kimya Hatun :/

Favori okuma saatim?
O da yok. Kitap hep görünürde olur sıkılırsam ya da ders çalışmaktan kaçmak istediğimde yatağa uzanarak okurum :) 
Sonra da kenara bırakıp uyurum genelde :P

20 kişiyi mimlememiz gerekiyormuş ama ben o kadar mimleyemem sanırım :)


Yazılarını çok beğendiğim sessiz ama sıkı takipçisi olduğum Bengilisular 
Yine çok beğendiğim ama bir süredir uğrayamadığım Kore Günlüklerim 
Herkesin kendisini mimlediğini düşünsem de bir umut.. Nabrut 
Çok az süredir tanısam da arkadaşım gibi hissettiğim AngelAgasshi 
Ve tabi ki Arrakis o mimlerimin daimi sahibi, eski dost :)
mimlendiniz ^^

Ve tabi ki DördüncüTekilŞahıs'a çok teşekkür ediyorum mim için ^^



4 yorum:

  1. simyacı çok sevdiğim bir kitaptır benim de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama artık daha fazla seveceğim bir kitap okumak istiyorum :))

      Sil
  2. kuğu gölü balesiiiiii eveeet :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuğu gölü Balesi değildi hayıırr :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...