Sayfalar

12 Mayıs 2013 Pazar

Wake up, wake up !!



Sınavına 35 gün kaldı wake up
Sanki YGS'de iyi bi puan yaptın da ona mı güveniyon wake up
Gece beşik mi salladın wake up
Ya da Beşiktaş'a mı sevindin wake up (İnşallah 2. olucaz daha çok sevinicem)
Baban sana çok güveniyor wake up
Biraz dayan ve kazan annen istediğini alıcak wake up
so just wake your mind uppppppp !!!!!!!!!


Ders çalışacaktım da bi saçmalayayım dedim gitmeden önce ^^
Bu arada bu wake up da şu yağmurlu günde klibiyle kıskandıran R.I.O nun şarkısından esinlenme :))




Siz de kıskanmayın diye sözlü olanını koydum :)

3 yorum:

  1. Son andaki uyanışlar daha başarılı oluyor inan :))

    YanıtlaSil
  2. İyi çalışmalar yalnız değilsin bende başladım bu arada canım güzel mimini yaptım öpüyorum umarım beğenirsin ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...